Alamak rasa nak nangis lak aku baca tajuk post nie..Tapi memang hakikat hidup kan, kita akan menghadapi dugaan dan cabaran dalam hidup kita..Tu tandanya Allah sayangkan kita sebab tu Allah bagi kita cabaran….Pe-pe pun kita tak tau, orang lain lagi berat dugaan mereka dari kita ni…Contohnya kat negara Lubnan, orang-orang kat sana tiap-tiap hari kena tembak, ada yang hilang tempat tinggal, tak cukup makanan, tak aman tuk menunaikan solat kerana apa?……….kerana kat negara mereka selalu ada perang..Em, sepatutnya kita kat Malaysia ni bersyukur sangat-sangat coz kita takde perang2 ni…Alhamdulillah..Tapi kita tak leh la lepas tangan biarkan mereka sengsara kat sana..Kita pun kena tolong mereka. K la saya pun tak nak cakap panjang-panjang nanti kawan2 bosan lak baca blog saya…Pe-pe pun pe yabg berlaku ada hikmahnya..K wassalam.